skip to Main Content
vivaldi@ezorg.nl DR. GREEVEN: T. 0541 – 62 70 30 DR. SCHILTHUIS: T. 0541 – 62 70 40

KLACHTEN & PRIVACY PROCEDURES EN REGLEMENTEN

PRIVACY REGLEMENT

Het is belangrijk dat uw gegevens in veilige handen zijn. Daarom is er een privacyreglement opgesteld. Deze is op 25 mei 2018 aangepast aan de nieuwe Europese wetgeving.

Klik op de onderstaande button om u de inhoud van het reglement te lezen.

KLACHTENFORMULIER

Zorgvuldigheid staat bij ons hoog in het vaandel. Mocht u onverhoopt niet tevreden zijn over uw behandeling of bejegening stellen wij u in de gelegenheid om een klacht in te dienen.

Wij zullen uw klacht zorgvuldig behandelen.

Het indienen van een klachten kan op verschillende manieren:

Digitaal invullen klachtenformulier online invullen
Aan de balie ophalen klachtenformulier downloaden
ogentest

KLACHTENPROCEDURE

Hier onder vindt u een uitleg over de afhandeling van uw klacht.

De zorgverleners van onze huisartsenpraktijk doen hun uiterste best om u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Gelukkig verloopt het contact tussen patiënt en zorgverlener meestal naar ieders tevredenheid. Toch kan het gebeuren dat u als patiënt ontevreden bent over het handelen van de zorgverleners in onze huisartsenpraktijk. U kunt hier op verschillende manieren iets mee doen:

  1. In het algemeen kunt u de klacht het beste eerst met uw huisarts bespreken, hoe moeilijk dat voor u misschien ook is. Als de huisarts niet weet dat u ontevreden bent, kan hij ook niet proberen de klacht op te lossen. Bij voorkeur horen wij bij het maken van een afspraak dat u een klacht wilt bespreken, zodat wij voldoende tijd kunnen inplannen voor het gesprek.
  2.  

  3. U kunt uw klacht ook schriftelijk indienen via het klachtenformulier. Dit klachtenformulier kunt u afhalen bij de praktijk of hier direct online invullen (klik hier). De klacht wordt dan door de huisartsenpraktijk zelf behandeld.
  4.  

  5. Als de uitkomsten van het gesprek met de huisarts of de klachtenbehandeling door de huisartsenpraktijk zelf niet naar uw tevredenheid verlopen, dan kunt u een klacht indienen via het Klachtenpunt Huisartsenzorg Twente. De klacht wordt dan door een onafhankelijke klachtenfunctionaris behandeld. Hoe u een klacht bij “Klachtenpunt Huisartsenzorg Twente” kunt indienen, leest u op de website www.khtwente.nl.
  6.  

  7. Ook kunt u uw klacht indienen bij de landelijke klachtencommissie via www.skge.nl of 088-0229190.

 

Back To Top